Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koronawirus: Zakład Ubezpieczeń Społecznych wprowadza dodatkowe linie telefoniczne

Dominika Górna
Dominika Górna
Koronawirus: Zakład Ubezpieczeń Społecznych wprowadza dodatkowe linie telefoniczne
Koronawirus: Zakład Ubezpieczeń Społecznych wprowadza dodatkowe linie telefoniczne fot. Daniel Reche z Pixabay
Zakład Ubezpieczeń Społecznych postanowił wprowadzić trzy dodatkowe linie telefoniczne. Mają one ułatwić kontakt z ekspertami ZUS.Przypomnijmy, że w związku z zagrożeniem epidemicznym, żeby zapewnić bezpieczeństwo klientów i pracowników, ZUS ograniczył obsługę bezpośrednią w swoich placówkach.

Klienci mogą dzwonić na dodatkowe numery telefonów, pod którymi eksperci ZUS odpowiadają na pytania w najważniejszych aktualnie sprawach. Pod trzema dodatkowymi numerami pracownicy ZUS dyżurują w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.00 – 15.00.

Dzwoniąc pod numer 22 290 87 01 każdy może uzyskać informacje na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także na temat zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły.

Drugi uruchomiony numer 22 290 87 02 to kompleksowa obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców, a infolinia 22 290 87 03 dotyczy odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

Nadal działa również ogólna infolinia ZUS 22 560 16 00. Konsultanci obsługują ją w godzinach 7.00 - 18.00 w dni robocze.

W związku z zagrożeniem epidemicznym, żeby zapewnić bezpieczeństwo klientów i pracowników, ZUS ograniczył obsługę bezpośrednią w swoich placówkach. Zakład zachęca do kontaktu za pośrednictwem telefonu lub internetu.

Klienci Zakładu mogą przesyłać pytania także e-mailowo pod adres [email protected] lub przez formularz zapytania ze swojego profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. We wszystkich placówkach ZUS wyodrębniliśmy strefy, w których każdy może samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu. Wszystkie te działania mają na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa klientów i obsługę spraw w sposób niezakłócony – informuje Marlena Nowicka, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS w Wielkopolsce

Pobierz bezpłatną aplikację Głosu Wielkopolskiego i bądź na bieżąco!
Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy do niej zakładkę, w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią koronawirusa.

Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na srem.naszemiasto.pl Nasze Miasto